5 Ekim 2008 Pazar

EK 32 (11.11.2005) İl MEM'nün OLUR istemli yazısı


1. Üstteki yazı, Şikayet dilekçesindeki altları çizilmiş olan kısımlardan alıntılarla oluşturulup, doğruluk derecelerine hiç de bakılmadan yazılmıştır.


2. Sözde gizlilik ilkesi gerekçesiyle, sanık Öğretmenin düşüncelerinin de alınmasına ihtiyaç duyulmadan düzenlenmiş bir yazı. (Nasıl olsa Müfettiş doğruları eğrilerden ayıklar düşünesiyle olabilir?!)


3. Soruşturmacı olarak görevlendirilme teklifinde bulunulan Müfettiş, bu işin üstesinden gelemediği ortada. Soruşturma Tekniklerine uymadan, usulüne uymadan, İnceleme safhasını geçmesi mümkün olmayan bir sorgulamayı, konu ile ilgisi olmayan tanıkların ifadelerini alarak baltayı taşa vurmuştur.
<<<>>>
<<<>>>


Müfettişin raporundaki teklifler:


Tekliflerde dört iddia görünüyor.
Bu dört iddiadan üçünü zaten Müfettiş kendisi çıkarmış. Elde kalan Öğrencilerle ilgili olan birinci iddia. Yani matematiksel olarak şöyle ifade edelim: 4-3=1Derslerine girmediğim öğrencilerin ifadelerinin alınmasıyla bu bir iddia da çıkarıldıktan sonra ne kalıyor???
4-3-1= 0 (Sıfır)İnanılması zor ama ... Sıfır iddia ile,
1. Aylıktan kesim cezasının en-ağır olanı teklif ediliyor. Aynı zamanda, yaşıma, hastalıklarıma ve kıdemime hiç de uygun olmayan:
2.Görev yerimin değişririlmesi teklifi getiriliyor ve aynen UYGULANIYOR?!?!






Müfettişin teklifi doğrultusunda çıkarılan ve
Hayatımı karartan Yer Değiştirme Kararnamesi




1.Düzenleme tarihi: 13.02.2006


2. Atama nedeni: Soruşturma


--Hangi iddialara göre: 0 (sıfır)


--Hangi belgelere göre: 0 (sıfır)


3.Yeni okulda: Norm Kadrosu Fazlalığı


4.Atananın Sicil durumu: Çok İyi


5.Atananın yaşı: Emeklilik noktasına gelmiş ve geçmiş.


6.Atananın kıdemi: 36 yıl





"Edepsizliğin başladığı yerde Edebiyat biter." Mehmet Akif Ersoy




Benim küfürlü edebiyatım olmadığı için maalesef birşey diyemiyorum...



Müfettişin teklifi doğrultusunda, Disiplin yönüyle
yürütülen 2.Soruşturma sonucu verilen CEZA




Bu CEZA İdari Mahkeme tarafında İPTAL edildi ve kesilen miktar faiziyle birlikte hesabıma yatırılmıştır.








<<<>>








Müfettiş raporunun Tahlil ve Münakaşa bölümünden alıntı:



Hangi durumuma göre?
Yaşıma göre uygun bir okula mı?
Kıdem’ime (36) göre uygun bir okula mı?
Hastalıklarıma (İki By Pass ameliyatı v.s. ) göre uygun bir okula mı?
Eşimin hastalıklarına (Ağır Beyin kanaması v.s.) göre uygun bir okula mı?
Türkiye Cumhuriyeti’nin neresinde var böyle bir okul?
Bay müfettiş (ve ekibi), Soruşturma Teknikleri konusunda bilgisinin ve Türkçesinin yetişebildiği yere kadar “yazmış” fakat sonrasını hiç de düşünmemiş.
Müdürle ikisinin “cahil”liklerinden dolayı (birkaç bürokrat dahil) üç kusur senedir kendimi çalışma odama mahkum ettim. Öyleleri vardır ya, yüzüne sebepsiz tükürenlere: “Yarabbi şükür. Yağmur yağıyor.” derler. Benim böyle bir anlayışım olmadı ve olamazda….kişisel özellik…Ne yapabilirim? Böyle durumlara “boş ver” diyemiyorum işte. Bu yüzden savaş alanını terk etmeyi hiç de düşünmüyorum.
Müfettişler Soruşturmaların gidişatını “yukarıdan” gelen talep doğrultusunda istedikleri yöne çevirebiliyorlar. Yaptıkları işin Adaletle ilgisi olmayabiliyor. Bunun nedeni de Yasaların onları koruduklarını bilmeleridir. Yani kendileri sadece Teklif getirebiliyorlar, soruşturulanın Amiri ise Uygulayabiliyor.
Böylelikle, bütün sorumluluk Valilik Makamına yüklenmiş olmuyor mu?
Müfettiş “birilerinin” isteği doğrultusunda çalışıyorsa ve sonunda problem çıkmıyorsa….ondan iyisi yok…ama bu sefer, göründüğü gibi problem çıktı. Adaletli ve Soruşturma Tekniklerine uyulmadığı için problem çıktı….
Soruşturmaların birkaç püf noktası var….bu da onlardan en önemlisi. Diğerlerinden de yeri geldikçe bahsetmeyi düşünüyorum.

<<<>>>
Şikayet yazısında, Soruşturma Raporunda (yukarıda altı kırmızı renkle çizilmiş...) İfadelerde v.s. 10-K Sınıfı Öğrencilerle yaşanan problemlerden bahsediliyor....ve bu ifadeye dayanarak, Medyumluğa (münecimliğe) soyunmuş Müfettiş. İleride benzeri problemlerin yaşanması ihtimali olduğundan, görev yerimin değiştirilmesi teklifinde bulunuyor.....

İşte söz konusu olan, hiç derslerine girmediğim ve olumsuz ifadeleri alınan Öğrenciler hakkında belgeler....


10-K Sınıf listesi






Olumsuz ifadeleri alınan Öğrenciler listede belirlenmiş durumda.
Soruşturma Tekniklerinde belirtilen: "Derslerine girdiği Öğrencilerin ifadeleri alınması gerektiğinde, belirli bir düzene göre olmalıdır. Mesela: Listeden 3, 13, 23 gibi."....buna da uyulmamıştır. Hiç derslerine girmediğim öğrencilerin ifadelerinin alınması, ortada art niyet olduğunu göstermiyor mu?







10-K Sınıf Dersleri





Adımı Soyadımı burada vermemde bir mahsur yoktur sanırım. (mecburen)
Necip Mesut - böyle bir isim listede mevcut değil.......













Haftalık Ders Programım....







10-K Sınıf Öğrencileriyle ilgilenme görevi tarafıma verilmediği ortada.














Kedi--------------------------------fare





























Fare-------------------------kedi




Adaleti bulamayanların son çaresi böyle mi olmalı ???????????????
Adalet sistemi bunun için var değil mi????

Not: Daha teferruatlı bilgi edinmek isteyenler için:

1. Sayfanın sol üst bölgesindeki "Özetle" başlığının altında bulunan

alt başlıkları sırasıyla tıklamaları yeterli olacaktır.

2. Ayrıntılı İnceleme yapmak isteyenler, yine sayfanın sol üst bölgesinde

bulunan, "Belgeler Konuşuyor" link'ine tıklamaları gerekiyor.

Hiç yorum yok: