5 Ekim 2008 Pazar

İlk Önce Beni Oku !!!


Hoşgeldiniz...

Muhterem Ziyaretçilerim,
Bu Sitede sergilenen bilgi ve belgelere genel olarak baktığınızda, ilk anda size anlamsız gelebilir.

Normal beklentileriniz doğrultusunda: Eğlenceli ve güncel olaylar hakkında sizi doyurabilecek bir ortam olmayabilir.

Bunları bildiğim halde, bu zahmete katlanarak, hayatımın son üç yılını sizinle paylaşmak istedim.
Sıradan bir Öğretmen olarak, son yıllarda benim başıma gelenler, pişmiş tavuğun başına gelmemiştir -:))) diyorum.

Hiçbir, ele alınacak neden olmadan, görev yerimin değiştirilmesini içime sindiremedim ve iki senedir emekli olmama rağmen hala sindiremiyorum...

Haksızlığa uğrama düşüncesi, gece gündüz demeden hala aklımı kurcalıyor ve zaten “bozuk” olan sağlığımın daha da bozulmasına neden oluyor.

Sözün kısası:
Bu Blog'um vasıtasıyla yaşadıklarımı Sizinle:
- Arkadaş ve dostlarımla,
- Önceki Okulumda Öğretmen arkadaşlarımla ve İdarecilerle,
- Sonraki Okulumda Öğretmen arkadaşlarımla ve İdarecilerle,
- Hukuk Fakülte Eğitim Görevlileri ve Öğrencileriyle,
- Bazı Avukatlar, Hakimler ve Yetkililerle,
- İnternet arkadaşlarımla ...
paylaşarak, eğrileri, doğruları görmeniz ve bilmeniz için bulunduğum bir girişimimdir.

Sizin, Adalet ve Yardımseverlik duygularınızla ve yorum kabiliyetinizle katkıda bulunmanızı cani gönülden beklerim..........

“Paylaşılan acı yarım acıdır!" demişler…Ben buna inanıyorum…
Not: Bu Blog ANA Blogumdur! Diğer Bloglarıma, ekranın sol üst tarafında bulunan, "Blog Listem" başlığı altındaki linklere tıklayarak ulaşılabilir!!!

Blog'um nasıl kullanılabilir? Yardım:
Bilgi edinme ve İnceleme yapmanın kısa ve uygun yolu:

1. Blog açıldığında, pencerenin sol-üst bölgesinde bulunan Profilimin hemen altında “Özetle” başlığının altındaki linkleri sırası ile tıkladığınızda ilgili konu grupları karşınıza gelecektir.

2. Aynı bölgede bulunan “Atamamı Etkileyen Belgeler” linkine tıklandığında açılan pencerede söz konusu o meşhur altı adet belgelerin linkleri bulunmaktadır. (Tüm belgelerdeki isimler ve adresler özellikle silinmiş durumdadırlar....şimdilik. )

3. Resim formatında olan bilgi ve belgelerin üzerilerine tıklandığında normal boyutlarına ulaşırlar ve okunmaları- incelenmeleri kolaylaşır.
4. Kısa yoldan bilgi edinmek isteyenler için, amacına uygun link tavsiye edilir."Özetle" başlığının en alt tarafında "Kısa yoldan bilgi edinin." linki uygundur. (zamanı kısıtlı olanlar için :)))
5. Aynı konuda, Milliyet Blog'daki yazılarımı da okumanızı tavsiye ederim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrr