5 Ekim 2008 Pazar

EK 31 (03.10.2005) İlçe MEM'nün Sor. istemli yazısı


EK 31 (03.10.2005 tarihli) İlçe MEM’nün Soruşturmacı istemli yazısı tıkla

İlçe MEM müdürün Şikayet yazısını aldıktan sonra çareyi, İl MEM’ne yazı yazarak, soruşturmacı istemekte buldu.
Neden o zaman, 25.03.2002 tarihinde Yazılı Şikayet Dilekçemle soruşturmacı istediğimde, aynı yol izlenmedi?
Demek, İlçede Soruşturma hizmetlerinde çalışan memurun bana söyledikleri doğruymuş…?!
24.02.2006 ( cezaların tebliğ edildiği) tarihinden bir hafta önce İlçe MEM’ne uğradığımda, yetkili memura:
-- “Suçlamaların kaynağını teşkil eden belgeleri istiyorum. 10 gün süre içerisinde sizin istediğiniz Savunmamı yapabilmem için, onlara ihtiyacım var”
-- “Veremeyiz” cevabını aldıktan sonra, sordum:
-- İlçe MEM ne iş yapıyor?
-- “Biz aracı Kurum’uz. Okul Müdürleri ve Müfettişler ne diyorlarsa biz onu uygularız”….?!
-- Peki, Müfettiş: “ x öğretmen idam edilsin! Teklifini getirirse, bunu da mı aynen uygulayacaksınız?”
-- “O kadar da değil.”
-- “Sınırı nerede bu tekliflerin?”
-- Cevap yok….
Benzeri görüşmelerimi ileride takdirinize sunmaya devam edeceğim.

Soruşturma Raporunun bir nüshası ellerinde olduğu halde “veremeyiz” dediler. Büyük caba sarf ederek, köpek ağzından kemik almaktan daha zor olmasına rağmen, fotokopisini ancak 08.05.2006 tarihinde alabildim.

Almasına aldım da, çok geç oldu. Olayların bu kadar sarkmasına neden oldu….daha nelere mal oldu bir bilseniz…
EK 31


Hiç yorum yok: