1 Ekim 2008 Çarşamba

2.Nelere isyan ediyorum???

İşte isyan ettiğim konuların bir kımı:
1. Basit bir “dava”nın bu kadar uzun sürmesine. (08.05.2001- 08.10.2008)
2. Yaptığım Teklifler doğrultusunda Milli Eğitim Bakanlığının kararsızlığına ve ilgisizliğine. (09.02.2007- 08.10.2008)
3. Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde sonuçlandırılabilecek bir “dava”nın sonuçlandırılmasına katkıda bulunmamasına.
4. Yapılan basit hatalar zincirine giderek daha da büyük hataların eklenmesine.
5. İl Milli Eğitim Müdürlüğü “dava” hakkında adaletli bir tutum ve davranış sergilemek yerine kendini müdafaa yolunu seçmesine.
6. İki Devlet memuru arasında oluşan husumeti, kendi bünyesinde çözümlenmesi mümkün iken, mecburen Yargıya devrederek Yargının zaten ağır olan yükünün ağırlaştırılmasına.
7. Bu süre içersinde hiçbir yetkilinin (İlçe, İl, Bakanlık bazında) talepte bulunduğum görüşmelere yanaşmamasına.
8. Devlet Memurları Sicil Yönetmeliğinin 16’ncı Maddesine göre doldurulan Sicil Raporlarımdaki notlarımın hiçbir aşamada dikkate nazara alınmamalarına. 657 Sayılı DMK’nun yok sayılmasına.
9. Soruşturmaları yürüten Müfettişlerin soruşturmaları usulüne uygun yürütmediklerinde hiçbir mesuliyet taşımamalarına.
10. Yazılı şikâyette bulunanların yazılarındaki veriler (iddialar) hakkında hiçbir mesuliyet taşımamalarına.
11. Dava ile ilgisi ve bilgisi olmayan tanıkların (özelikle öğrencilerin) ifadelerine başvuranların sorumluluk taşımamalarına.
12. Dava ile ilgisi ve bilgisi olmayan Tanıkların verdikleri ifadelerin doğrulukları hakkında sorumluluk taşımamalarına.
13. Konusu aynı olan iki Davanın, Mahkemenin birinde “…işlemin sebep ve konu bakımından hukuka uygun olmadığı gerekçesiyle kabul edilip idari işlem iptal edilirken, diğer Mahkeme: “…davacının iddialarına itibar gösterilmemiştir…” diyerek işlemin iptaline ret kararı verilmesine. (…devamı var…)
14. Yer Değiştirme Kararnamesinin Valilik Makamı tarafından değil, İl Milli Eğitim Müdürü tarafından değil Müdür yardımcısı tarafından imzalanmasına…
15. Müfettişlerin düzenledikleri raporlar ve teklifler hakkında doğruları yansıtmadıkları halde sorumluluk taşımamalarına.
16. İki memur (Müdür-Öğretmen)arasında oluşan husumetin nedenlerini ve gerçek durumun tespit edilmesine ve Kurum içinde çözümlenmesine İlçe,İl Müdürlükleri ve Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ilgi gösterilmemesine.
17. Haftalık Ders Dağılım Çizelgelerimde yer almayan Sınıf Öğrencilerinin ifadelerine başvurularak, “Öğrencilerle ilgilenmediği;” iddiasının sübuta ermesine.
18. Öğrencilerin derslerine giren Öğretmenlerin listesinde benim adım olmadığı halde, “Öğrencilerle ilgilenmediği;” iddiasının sübuta ermesine.
19. Müfettişlerin (3 tane) hakikatlerin ve doğruların yeryüzüne çıkmalarını engellemelerine.
20. Sıradan bir Öğretmen olarak, talepte bulunduğum İnceleme- Soruşturmanın sonucunu belirleyen Raporun “gizlilik” bahanesiyle Milli Eğitim Bakanlığı tarafından tarafıma verilmemesine.(Yürürlükte olan: “Bilgi Edinme Hakkı Kanunu’na rağmen ?!)

Not: İsyan nedenlerimi belgeler eşliğinde ileride dikkatinize sunmayı düşünüyürum.